KIVUTTOMAN

LIIKKUMISEN

PUOLESTA

Toimintatapojeni lähtökohtana on tarjota asiakkaille parasta mahdollista tutkimukseen perustuvaa hoitoa sekä parantaa asiakkaan työ- ja toimintakykyä. Tämä tarkoittaa kipujen vähenemistä, liikkuvuuden paranemista tai harjoittelun tehostumista. Jatkuva kouluttautuminen takaa sen, että omaan aina viimeaikaisemmat tiedot erilaisten tuki-ja liikuntaelimistön vaivojen hoidosta ja ennaltaehkäisystä. Keskityn jokaisen yksilöllisen suorituskyvyn parantumiseen ja kivuttomaan liikkumiseen.

MAIJU

AALTO

FARMASEUTTI  NAPRAPAATTI  LPG-TERAPEUTTI

Tarjoan Hyvinkäällä ammattitaitoista naprapaatin hoitoa, LPG-hoitoja, kuntotestausta sekä fysiikkavalmennusta yksityishenkilöille, sekä isommille ryhmille. Taskusta löytyy myös ensiapukortti, joten tarvittavat ensiaputaidot on myös hallussa.

Omaan liikuntataustaa yli 15 vuoden takaa muunmuassa erilaisten pallopelien parista sekä crossfitin ja jääkiekon parista. Nyt olen useamman vuoden treenaillut aktiivisesti salilla ja kiinnostunut voimailupuolesta.

Naprapatia koostuu sanoista napravit eli korjata ja pathos eli kipua. Naprapaattina olen ammattilainen kivun korjaamisessa.
Olen erikoistunut tuki- ja liikuntaelinsairauksien ja vaivojen tutkimiseen, hoitamiseen ja ennaltaehkäisyyn.

Hoitoni pohjautuu näyttöön perustuvaan lääketieteeseen (EBM), jonka pohjalta diagnostiikka, tautiluokitukset sekä hoitomenetelmät rakentuvat. Tavoitteenani on aina auttaa asiakkaitani sekä pyrkiä palauttamaan ja lisäämään kokonaisvaltaisesti asiakkaan työ- ja toimintakykyä.

Käyttämiäni hoitomenetelmiä ovat esimerkiksi nivelten manipulaatio- ja mobilisaatiohoidot, lihasten ja pehmytkudosten käsittelyt, lääkinnällinen harjoitusterapia, LPG sekä ergonominen neuvonta.

Hoitoni tavoitteina on toimintakyvyn paraneminen, kivun väheneminen, liikkuvuuden lisääntyminen, oireiden helpottuminen sekä fyysisen kunnon kohoaminen. Tavoitteet saavutetaan yhteistyössä asiakkaan kanssa.
Vahva koulutuspohja ja ammattitaito sekä moniammatillinen yhteistyö muiden terveydenhoitoalan ammattilaisten kanssa takaavat sinulle laadukkaan palvelun!

Naprapaatti on Valviran rekisteröimä, nimikesuojattu terveydenhuollon ammattihenkilö.

• White Facebook Icon
  • White Instagram Icon